Goed nieuws: melding van je inactieve werknemers kan nu nóg eenvoudiger

 

Is je werknemer langer dan vier weken inactief door ziekte of een ongeval?

Dan hoef je dit niet meer via een formulier aan ons te melden. Vul in ElectrA de start- en einddatum van de arbeidsongeschiktheid in en IDEWE volgt dit verder voor je op. We houden bij hoe lang je werknemer inactief is en nemen op de juiste momenten actie.


Welke informatie hebben we nog nodig?

Om je zo goed mogelijk verder te helpen, is het belangrijk dat alle informatie over je werknemer voor ons beschikbaar is. Zorg er daarom voor dat je werknemersfiche up to date is:

  • Vul de start- en/of einddatum van de inactiviteit in

  • Vink aan of je werknemer inactief is door ziekte of ongeval.

  • Vergeet ook de contactgevens niet aan te vullen (minimum het privé-adres).


Alles aangevuld?
Perfect! Dan volgt IDEWE vanaf nu voor jou op wanneer je werknemer vier weken inactief is. Op dat moment nemen we contact op.

 

Verwerken we al op regelmatige basis een bestand met je personeelsgegevens?
Voeg dan de nodige gegevens ook toe aan dit bestand. Laat dit zeker weten aan je regionaal IDEWE-kantoor. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat we alle informatie correct verwerken.

Meer informatie over het elektronisch uitwisselen van je personeelsgegevens vind je terug op deze webpagina.

 

In ElectrA

 

 

In Personeelsbeheer